Wednesday, December 19, 2012

Reiki Untuk Pelaris Perniagaan

-->


Saya doakan kebahagiaan kepada semua pembaca blog reiki hikmah sufi malaysia ini.

Saya nak kongsi satu teknik sebenarnya. Teknik mudah tapi dengan izin Allah, amat berkesan. Teknik Reiki untuk Pelaris Perniagaan.

Caranya amat mudah. Hanya ikuti langkah-langkah di bawah:

1 - Atur rentak nafas sehingga merasai ketenangan.
2 - Niat di hati untuk aktifkan tenaga Reiki. Biar beberapa saat.
3 - Niat di hati untuk CLEANSING dulu samada kedai, produk, blog, web atau apa saja bentuk perniagaan Anda. Gunakan Teknik Jarak Jauh seperti dalam manual.
Lakukan sekitar 5 minit. Santai saja.
4 - Kemudian niatlah di hati untuk ENERGIZE bentuk perniagaan Anda tadi. Gunakan Teknik Jarak Jauh seperti dalam manual.
5 - PROTECT dengan Hauqalah

Lakukan sekitar 5 minit. Santai saja.

Teknik Pelaris Perniagaan ini Anda boleh lakukan paling kurang seminggu sekali atau seberapa kerap setiap hari.

Untuk student tercinta yang telah dan sedang mengikuti Kursus Reiki Hikmah Sufi Malaysia dari saya, silakan amal. Saya berkongsi apa yang saya telah alami dalam perniagaan saya selama ini. Alhamdulillah, luar biasa.


p.s. Anda suka artikel ini?


No comments: