Wednesday, December 19, 2012

Software Minda Bawah Sedar - PERCUMA

-->



Satu dari kaedah Afirmasi iaitu menggunakan - Software Subliminal Message

Sila download secara percuma:
http://www.mediafire.com/hp0193006668

Untuk kegunaan minda bawah sedar. Mesej-mesej tersebut adalah afirmasi yang sedia ada di dalam software, walaubagaimanapun Anda boleh tambah afirmasi baru dalam bahasa melayu menggunakan kreativiti sendiri. 

Kemudian ada settting di situ, set masa, saiz dan warna text dsb. Ini dipanggil subliminal mesej, mesej-mesej yang berkelip, minda sedar tak dapat baca, tetapi minda bawah sedar dapat 'menangkap' dan boleh baca. 

Install dalam laptop/pc. Kemudian setiap kali menggunakan laptop/pc klik kategori afirmasi sedia ada atau afirmasi Anda yang baru dan klik 'Start'. Pastikan Anda telah setting sebelumnya. 

Sebagai contoh, Anda boleh ‘add’ Afirmasi Jutawan di bawah ini:

Aku Magnet Duit
Aku Magnet Wang
Aku Magnet Rezeki
Aku Magnet Emas
Aku Magnet Kekayaan
Aku Menarik Duit Setiap Masa
Aku Menarik Wang Setiap Masa
Aku Menarik Rezeki Setiap Masa
Aku Menarik Emas Setiap Masa
Aku Menarik Kekayaan Setiap Masa
Aku Seorang Jutawan Beriman
Aura Jutawan Aku Besar
Semuanya Dengan Izin Allah

Selamat beramal!

No comments: